Visit HelsingørSmilingDanmark

Helsingør Revyen

Så er Revyen i Helsingør  klar til at give  de dejlige publikummer nogle skønne og latterfyldte sommeraftener i 2021.

Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Revyen i Helsingør har premiere torsdag d. 3 .juni 2021.

Der er forestilling hver torsdag, fredag og lørdag frem til og med lørdag d. 26. juni 2021. Billetsalget starter nu.

Helsingør Revyen Helsingør

I 2021 rykker REVYEN I HELSINGØR ud af Restaurant Strejfs hyggelige lokaler og over i det traditionsrige Industriforeningens Hus på Stengade 51, hvor der er større scene og mere plads mellem borde og stole.

Helsingør revyen
Revyen i Helsingør
Helsingør revyen Gavekort

Vi glæder os til at vi igen kan samles, både med hinanden og med jer kære publikum Og vi glæder os til en sommer i Helsingør, hvor det forhåbentlig kun er latteren der smitter

GAVEKORT
Mangler du den perfekte gave til at lægge under juletræet?. Så giv en du holder af en billet til Revyen i Helsingør 2021

Hvis du ikke ved hvilken dato, du skal vælge, kan du også glæde nogen med et gavekort. Så kan de selv vælge hvilken dag, de vil komme og få en festlig aften med lækker mad.

Du kan finde det hele lige her: www.revyenihelsingor.dk
I tilfælde af aflysninger, gives pengene naturligvis retur.

En mand argumenterer

Helsingør Revy & Holdet

Helsingør revyen

Helsingør revyen og holdet - bestående af skuespillere Le Münster-Swendsen, Dan Schlosser, Sune Svanekier og Simon Nøiers, kapelmester Catrine Frølund og instruktør Mads M. Nielsen - har brugt efteråret på at tænke tanker, lægge planer, optage fjollede videoer,

De fem medvirkende

Helsingør revy

HELSINGØR REVY: De fem medvirkende i Helsingør Revyen drog fredag gennem Helsingør City for at indspille en video, til den nye julesang, de har skrevet. Optagelserne fandt sted flere steder i byen. Sagen kommer for en vis dels vedkommende og måske ikke overraskende til at handle om corona og om en covid jul.

Velkommen til Cabaret

Hellsingør revyen